zaterdag 29 oktober 2016

Seppe en zijn vlieger

Twee weken voor mijn uitgerekende datum stond ik in de stoffenwinkel. Ik had DRINGEND die stof nodig. Op Facebook zag ik dat iemand iets had gemaakt met stof met vliegertjes op, net datzelfde vliegertje dat op Seppe zijn geboortekaartje zou komen. De zoektocht was begonnen. Ik moest en zou die stof verwerken tot een geboortepakje voor mijn pasgeboren zoontje. It was my lucky day! Bij hotstof hadden ze deze stof ook, dus reed ik er snel om. Op zo'n moment is dat voorwassen echt balen.

Een mooi kiind jumpsuit werd het. Och wat vond ik die prachtig. Ik was er zo fier op dat ik het toen al eens toonde aan m'n zus en haar stiekem al verklapte dat er een link was met het geboortekaartje. De letters van zijn naampje waren trouwens ook hetzelfde lettertype als dat van het geboortekaartje. Zei ik al dat ik nogal perfectionistisch ben?




Achteraf gezien was dat voorwassen toch niet nodig aangezien Seppe toch iets te groot was voor z'n pakje en het dus enkel maar aan had 1) de dag na zijn geboorte en 2) de dag dat hij naar huis ging. Omdat hij pas mee kon naar huis toen hij 9 dagen oud was,  moest ik hem er toen wel een beetje in proppen. Wassen heb ik dus niet moeten doen, behalve om het daarna in de kast te leggen.








1 opmerking: