zondag 23 oktober 2016

Truitje voor Vic & Lowie

Dit weekend ging ik op babybezoek bij mijn nichtje die net zoals ik Julie heet, en die net zoals ik dit jaar beviel. Zij kreeg niet één zoontje, maar direct twee. Knap hoe ze het bolwerkt met haar tweeling!

Mijn cadeautje lag al een eindje klaar. Toen ik het maakte, had ik te weinig tijd om zelf iets te naaien dus zocht ik een sneller gemaakt cadeautje. Ik kocht twee dezelfde truitjes en flockte er hun naampjes op met een snor, geïnspireerd door het geboortekaartje.



Ik vertel er graag ook bij dat ik geen cameo heb en het flocken en flexen dus altijd met de hand doe. Deze was nu niet zo moeilijk, maar soms kies ik er wel eens een 'moeilijkere' tekening uit. Naar mijn gevoel is het zo nog handgemaakter dan met de cameo. No offence. 



1 opmerking:

  1. Tis waar ;)
    Het is zoveel meer handmade als je er zelf op sakkert :p :p
    Chapeau!!

    BeantwoordenVerwijderen